Recepti za kolače, torte, slatka i slana peciva, sladolede i druge poslastice!

Thursday, July 11, 2013

Banana kocke

Sastojci i priprema:banana kolač Banana kocke

BANANA KOCKE…receptic sa stranice TORTE I KOLACI IVANKA ……jedina mala razlika u receptu je u tome sto moj stariji sin nevoli kolace sa orasima i zato ja u koru nisam stavljala orase samo sam povecala kolicinu brasna i dodala sam 2 kasike kakaa. Ovo je original recept sa Ivankine stranice….

Biskvit:

  • 5 jaja
  • 5 kasika šećera
  • 1 vanilin šećer
  • 100 gr. oraha
  • 3 kasike brašna

Jaja, secer i vanilin secer dobro umutiti. Dodati i ostale sastojke pa lagano izmesati. Ispeći biskvit na 180 C i hladan namazati pekmezom od kajsije. Pleh promjera 30 sa 30 cm podmazati i posuti brasnom.

Krema:

  • 1 l. mleka
  • 3 pudinga od vanilije
  • 7 kasika šećera
  • 200 gr. margarina

Kremu skuhati i u hladno dodati izradjen margarin.
Na biskvit namazan pekmez od kajsije, slagati banane izrezane po dužini. MENI JE OTISLO 8 BANANA.
Istopiti 80 gr. čokolade sa malo margarina i preliti po bananama. Na banane namazati kremu. Kolač preliti čokoladnom glazurom od 120 gr cokolade malo margarina i ulja da vam cokolada nebude jako retka….

Prijatno!

banana kocke Banana kocke

Recept preuzet sa tortekolaci.com

0 comments:

Post a Comment