Recepti za kolače, torte, slatka i slana peciva, sladolede i druge poslastice!

Monday, July 1, 2013

Cherry dream torta

Priprema i sastojci:brzinska torta Cherry dream torta

Ovaj put odlucila sam se za nesto osvjezavajuce. S obzirom na trenutne uslove, trebala mi je neka poslastica koja se ne pece. I evo je! !!! Uz malo maste i puno volje, napravih torticu i nazvah je Cherry dream. Nadam se da cete uzivati kao sto smo i mi. Nestala je u trenu.

Prva kora:

  • Tegla kompota od visanja ili visnje predhodno ociscene posecerene koje su odstojale par sati, tek da puste sok. (cca 500 gr)
  • 9 kasika secera
  • 9 kasika griza

Visnje dobro ocijediti. Sok sipati u serpu i dodati vodu tako da ukupno bude 1 litra. U to dodati 9 kasika secera. Kad prokuha spustiti visnje (malo usitnjene) pa kad opet prokuha dodati griz uz stalno mjesanje dok se ne zgusne. Izliti odmah u predhodno pripremljen pleh, nakvasen vodom.

Druga kora (krema):

3 pudinga od vanilije zasladiti sa 6 kasika secera i zakuhati u 750 ml mlijeka. Ohladiti i dodati 125 gr omeksalog margarina. Dobro sjediniti i namazati preko crvene kore.

Umutiti dva slaga sa aromom slatke pavlake i staviti preko zute kreme. Dekoracija po zelji. Ja sam stavila listice euro blok cokoladice. Dobro ohladiti tortu, iseci je na parcad i posluziti uz neki sokic ili solju crne domace kafe.

Prijatno!

Recept preuzet sa tortekolaci.com

0 comments:

Post a Comment