Recepti za kolače, torte, slatka i slana peciva, sladolede i druge poslastice!

Thursday, March 28, 2013

Inača

Sastojci za tijesto:inača kolač1 Inača

  • 3jaja
  •  6 žlica šećera
  •  1 dl ulja
  • 1 dl mlijeka
  •  1 žlica kakao praha
  •  pola praška za pecivo
  •  brašna po potrebi

Preliv:

  • 7 dl jogurta
  • 1 vrećica (10g ) želatine
  •  150 g šećera

Glazura:

  • 6 žlica (120 g) šećera
  •  6 žlica vode
  •  100 g margarina
  •  150 g čokolade za kuhanje

 Priprema:

Umutite jaja sa šećerom i dodajte ostale sastojke. Dobro izmiješajte i stavite u podmazanu posudu za pečenje te pecite na 180 C oko 25 min.
Dok se kolač peče napraviti preliv. Potopiti želatinu u hladnu vodu (5 žlica), odliti malo jogurta i zagrijati pa u to dodati nabubreli želatin i miješati da se istopi. Nakon toga pomiješati u ostali jogurt i dobro izmiješati.

Na vruć kolač izliti ovaj preliv i ostaviti ga da se ohladi.

Glazura:

Pustiti da voda, šećer i margarin provriju, a onda dodati čokoladu i skloniti s vatre. Brzo miješati da se čokolada ravnomjerno istopi, a da ne izgori. Kad se malo prohladi (ali ne potpuno) preliti preko hladnog kolača i ostaviti u hladnjak da prenoći.

Napomene: ” Inača ” je u Bosni suparnica , ali ne ljubavnica. To je uobičajen način šale među prijateljicama koje ” žele” prijateljičina muža. Nekada se tako nazivala i druga žena ukoliko se par rastane. Zašto sve ovo? Iz jednostavna razloga: Željela sam napraviti kolač s vrhnjem, ali nisam imala sve sastojke pa sam napravila ” Inaču”. Uživajte !
Ja sam ukrasila kolač puslicama i kompotom od višanja iz moje smočnice (sama sam ga ” gazala”), a vi kako želite.

Prijatno!

inaca Inača

Recept preuzet sa tortekolaci.com

0 comments:

Post a Comment