Recepti za kolače, torte, slatka i slana peciva, sladolede i druge poslastice!

Monday, April 1, 2013

Mjesečeve kocke

Sastojci:mjeseceve kocke Mjesečeve kocke

Za recept sam pronašla inspiraciju u Erna-Recepti ” Sunčanim kockama”. Čak sam “ukrala” i jedan dio tog recepta, a koji prosudit ćete sami. Erna hvala za inspiraciju. Recept posvećujem Erni.

Bečko tijesto:

  • 1 jaje
  •  1 dl mlijeka
  •  100 g šećera
  •  200 g brašna
  •  100 g margarina (maslaca)

Krema:

  • 1 l vode
  • 5 jabuka
  •  2 manje šalice griza (one od nes kave-ali ne vrhom pune)
  • sok od 1 naranče i limuna
  •  malo narančine korice
  •  250 g šećera (ja volim slađe kolače)
  • 100 g oraha

Glazura:

  • 100 g čokolade za kuhanje (60% kakaoa)
  • malo ulja
  •  malo šlaga za ukrašavanje

Priprema:

Zamijesiti bečko tijesto i ostaviti u hladnjak da se odmori.

Oguliti jabuke, narendati i staviti u 2 dl vode da se kuhaju 10 min.

Skuhane propasirati kroz cjediljku (ili štapnim mikserom).

U smjesu dodati 8 dl vode, šećer, sok od limuna i naranče i narančinu koricu. Pustiti da prokuha.

Tijesto razvaljati na pek papiru, prerezati na pola i staviti da se peče 10 min na 180 C.

Dok se tijesto peče dovršiti kremu. U prokuhanu kremu odjedamput sasuti griz i miješati žicom da se skuha (oko 3-5 min).

Popoloviti kremu i u jedan dio dodati orahe i dobro izmiješati.

Polovinu tijesta staviti u odgovarajući kalup i preko njega izliti žutu kremu.

Na to staviti drugi dio tijesta i na njega staviti kremu sa orasima. Izravnati i neka se ohladi na sobnoj (u ostavi) temperaturi.

Poslije 2 sata hlađenja preliti glazurom i staviti u hladnjak.

Napomene: Kolač ukrasiti šlagom i ako volite ( kao ja) kompotom od višanja ili nečim drugim.

Glazuru sam najprije stavila onu sa želatinom, ali mi se nije dopao njezin okus pa sam je skinula i stavila ovu iz recepta, iako je prva imala fantastičan sjaj.

Vi odlučite koju ćete staviti ako uopće budete pravili ovaj kolač.

Prijatno!

mjesečeve kocke Mjesečeve kocke

Recept preuzet sa tortekolaci.com

0 comments:

Post a Comment