Recepti za kolače, torte, slatka i slana peciva, sladolede i druge poslastice!

Monday, June 24, 2013

Sladoled sa narandžama

Sastojci i priprema:sladoled sa narandžama Sladoled sa narandžama

Jako lijep i osvježavajući sladoled, jedna dobra kombinacija mog recepta i recepta sa stranice Recepti svijeta, moja mala izmjena, a vi uživajte…!!!

Sastojci:

  • 2oo ml vrhnja za šlag
  • 200 ml kiselog vrhnja
  • 100 grama šećera
  • 6 narandži
  • kora od jedne narandže

Način pripreme:

Svih 6 narandži iscijedite, dodajte u sok šećer, kiselu pavlaku i pripremljenu koricu od narandže koju možete dobro oprati pa izrendati ili na način kako sam je ja pripremila…. Koru od narandže potopite malo u vodi u koju ste dodali sirćeta ili octa i neka tako odstoji do pola sata. Nakon toga dobro je operite toplom vodom, stavite u šerpicu sa malo vode i šećera i neka se skuha. Poslije je sameljite u mikseru i dodajte u sladoled. Kad ste sve sastojke sastavili, na kraju dodajte i umućeni šlag. Opet po ličnom izboru, ja sam u pola sladoleda stavila komadiće od 2 štangle čokolade jer je odličan spoj narandže i čokolade.
Na kraju vam ostaje da ga zamrznete i u ovim ljetnim danima da na svoj način uživate u ovom ukusnom ledenom sladoledu….!!!!

Prijatno!

sladoled sa pomorandžama Sladoled sa narandžama

Recept preuzet sa tortekolaci.com

0 comments:

Post a Comment