Recepti za kolače, torte, slatka i slana peciva, sladolede i druge poslastice!

Friday, May 17, 2013

Kiflice od kuvanih zumanaca

Sastojci i priprema:kiflice od kuvanih zumanaca Kiflice od kuvanih zumanaca

Verovatno nikad ne bih posegnula za ovim receptom, da mi nisu ostala jaja od Uskrsa. Recept je iz Velikog narodnog kuvara iz 1963. g.

Potrebno je:

  • 250 g putera (ja sam koristila margarin)
  • 6 tvrdo obarenih i propasiranih zumanaca
  • 125 g sitna secera (u prahu)
  • sok od jednog limuna
  • brasno po potrebi (450-500 g)
  • prah secer i 1 kesica vanilin secera za valjanje kiflica

Priprema:

Umutiti omeksali puter, pa u njega dodati zumanca, secer i sok od limuna. Mutiti dalje da se masa izjednaci, pa dodavati brasno dok testo ne postane cvrsto.
Od testa razviti koru, iseci je na male kvadrate i zavijati kiflice.
Uvijene kiflice stavljati na pleh na papir za pecenje i peci na 200 stepeni dok ne porumene (oko 15 minuta).
Tople uvaljati u secer zamirisan vanilom.

E sad, meni je kod zavijanja kiflica testo pucalo, sto me nerviralo, pa sam od ostatka testa pravila kuglice i od kuglica formirala kiflice.

Inace, ukus pecenih kiflica je odlican, podseca na vanilice, tako da mislim da se od ovog testa mogu praviti i vanilice.

Prijatno!

Recept preuzet sa tortekolaci.com

0 comments:

Post a Comment