Recepti za kolače, torte, slatka i slana peciva, sladolede i druge poslastice!

Wednesday, May 15, 2013

Pizza na moj nacin za 4 osobe

Sastojci:pizza Pizza na moj nacin za 4 osobe

  • 400 g brasna tip. 405
  • 30 gr svijezeg kvasca (ili 1 vrecica digo kvasca )
  • 1 zlicica secera
  • ½ zlicice soli
  • 250 ml. mlake vode (da mozes drzati prst unutra )
  • 2 zlice ulja (maslinovo)

Priprema:

Brasno staviti u jednu dublju zdjelu, naciniti jednu jamicu, u sredinu
stavi izmrvljeni kvasac, na taj kvasac secer, i toplu vodu i sve to pokrij sa kuhinjskom krpom.
Sve zajedno pusti 10 minuta da stoji. U tu smijesu dodaj ulje i sol i sve zajedno zamijesi
u jedno glatko tijesto, koje mozes rukom ili kuhacom lupati. (ja sve radim rukom tako se naj bolje
osjeti mekoca tijesta). Tijesto pusti da pokriveno raste 30 minuta .
Nakon pola sata uzmi dasku za mijesiti dobro je pobrasnavi, te istresi tijesto i oblikuj ga prema formi gdje hoces peci pizzu. Formu dobro namasti i pobrasnavi da ti se tijesto ne ljepi.
Tijesto stavi u formu i izbodi ga sa vilicom na par mijesta i onda filuj pod od pizze prema zelji.

Fil za pizzu sa sunkom i sirom:

2 zlice paradajza iz konzerve, izradi sa 3 zlice maslinovog ulja,
4 zlice hladne vode, ½ zlicice origana, malo soli (ja stavim medu prste) i tu smijesu izradi pa mazi na tijesto. Gore po tijestu slazi sunku kuhanu ja stavim i suhe sunke par tankih snitica i gore tvrdi ribani sir.
Peci na 22ostupnjeva da dobije lijepu rumenu boju. 15 minuta ide prva forma dok druga treba manje vremena.

kore za pizzu Pizza na moj nacin za 4 osobe

Recept preuzet sa tortekolaci.com

0 comments:

Post a Comment